Pages

Saturday 8 January 2011

Scrapowo po raz pierwszy...

Gdy uslyszalam o wyzwaniu Mumki stwierdzilam ze sprobuje, a co mi tam.
Wygrzebalam fotke ktora niegdys zrobil mi na zyczenie kolega fotograf Andrzej Kubina, i wczorajszego wieczora posklejalam co widac ponizej.

Tematyka bardzo personalna, chyba dlatego ze to moj pierwszy scrap, wytyczne bardzo mi odpowiadaly.
Moze nie bede sie rozpisywac tylko napisze co znajduje sie na scrapie, gdyz nie najlepsza jakosc fotografii nie pozwala na odczytanie tresci, musze chyba pomyslec nad zmiana aparatu :(

ten scrap to ja;
 zegar odmierza czas od moich narodzin;
butelka to nie doceniane dzielo sztuki,
niegdys moja wielka pasja, zbieralam je,
czyscilam, przemalowywalam,
aby w rezultacie stworzyc instalacje
"Szklana Przestrzen"



Chialam zrobic wiecej fotek i pokazac troche szczegolow, ale niestety Sebastianek postanowil dodac cos od siebie i mam teraz artystyczne czerwony krechy na moim scrapie, ale postanowilam ze nie bede sie za mocno gniewac, bo za jakis czas bede sie z tego smiac, i pewnie jeszcze z wieksza duma bedziemy na niego spogladac za lat kilka.

1 comment: