Pages

Saturday 29 January 2011

Wyzwanie na rozowo...

Przymierzalam sie do zrobienia tej kartki od tygodnia, ciezko mi bylo znalezc czas lub ochote, ale papiery i wstazeczke przygotowalam wczesniej, i tak sobie lezaly, az do dzis, kiedy to moje dziecko poszlo spac, stary poszedl na piwo, a ja w koncu :) :) mam czas dla siebie, slucham trojeczki i rozkoszuje sie rzadkim ostatnimi czasami tylko wlasnym towarzystwem.

Wyzwanie "na rozowo" przygotowala Bea.
Rozowy lubie czasami, ale musze miec na niego dzien, i nigdy wszystko na rozowo, akcenty, jak najbardziej.
Papiery wyszly bardziej brzoskwiniowe na zdjeciach niz rozowe, ale sa rozowe, tylko moze nie tak bardzo wyraziste, przygaszone troszke. Kokarda bardzo mocno rozowa.
Przewaznie tlumaczylam moje szycia inspiraja Enczy, ale wiecie co???ja kocham szyc na papierze, i chyba juz nie bede szukac wymowek i zaslanianiac sie nasza utalentowana kolezanka, ja po prostu uwielbiam moja nowa maszyne i to co mozna nimi dzialac.



1 comment:

  1. Karteczka urocza...zielony - najładniejszy "partner" dla różu:)no i przeszycia - super!!!
    Zapraszam do siebie po wyróznienie.
    pozdrawiam,
    Ania

    ReplyDelete