Pages

Wednesday 28 December 2011

Na pozegnanie Swiat / For a Christmas goodbye

Bylo wesolo i rodzinnie jak mi wszyscy zyczyli :), Swiety Mikolaj bardzo szczodry w tym roku - Dzieki Mikolaju!!!!
Wciaz czuje sie rozleniwiona i w sumie milo jest, bo dopiero za tydzien wracam do pracy i codziennej rutyny, mam nadzieje ze Wy tez sie macie podobnie:).

Mam dla Was kilka kartek ktorych nie mialam czasu lub - nie chcialo mi sie zamiescic hehe.

Ta kartke zrobilam dla mojej zwariowanej ale najukochanszej rodziny w Ostrolece, bardzo mi ich brakowalo jak co roku, to juz piate swiata bez nich, za rok koniecznie razem :)






Ta karteczke robilam w wielkim pospiechu dla znajomej Natalki ktora nas odwiedzila po dlugim czasie nie widzenia sie, gdyz zawialo ja do cieplejszej krainy w przepieknej Andaluzji.





Oto dwie ostatnie prawdopodobnie swiateczne kartki tego roku, spoznione zyczenia dla mojej kochanej tesciowej Judith i reszty domownikow, lepiej pozno niz wcale prawda??

Jedna z tych kartek dla Izuni i jej cudnego synka Kevinka, ktorych jeszcze nie udalo mi sie zobaczyc, ale mniejmy nadzieje w krotce:)





No comments:

Post a Comment