Pages

Saturday 17 December 2011

Zalew Kartek Swiatecznych / Lots and lots of Christmas Cards

Chyba nie uda mi sie dzisiaj ukryc mojego podekscytowania tym, ze po raz pierwszy obrobilam po trosze moje kartkowe fotografie, uwazam ze jak na pierwszy raz nie mam co narzekac, szczegolnie ze jest tego troche.

Mam nadzieje ze Wam tez sie podoba ta mala ale dla mnie jakze duza odmiana, mialam juz dosc moich szarych fotografii gdy przegladalam Wasze przepiekne posty. Zapraszam do obejzenia:)
Chcialam tylko zaznaczyc ze odzwierciedla to moje prace prawdziwiej niz moj stary aparat :)








Tutaj mam dla Was bardzo proste ale efektowne choineczki ktore sciagnelam od mojej kochanej siostrzyczki Edit, dzieki za inspiracje :)











Na koniec pokaze Wam moje dwie ostatnie karteczki ktore robilo mi sie bardzo przyjemnie o poranku, przed wyjsciem do mojej nudnej pracy. Wlasnie raniutko teraz robie wszystkie moje kartki gdyz wieczorem nie mam na to zupelnie sily, jako ze spodziewam sie kolejnego malenstwa za szesc miesiecy.

P.S. Uzylam tutaj prostych tagow, a inspirowalam sie Encza, ktora inspirowac mnie bedzie chyba zawsze:)






No comments:

Post a Comment